Gått och blivit pensionär

Tja allihopa. Inte igår, men här kommer en update. Vaknade upp vid kl6 imorse och kunde inte somna om så låg alltså nästan 2,5h och kollade olika mattor som skulle passa till vardagsrummet. Trodde nästan jag gått och blivit pensionär när jag såg hur länge mitt morgonnöje tagit, men sedan blev jag lugn igen när jag fick för mig att äta potatisbullar till frukost. Det skulle inte en pensionär göra..
 
Minns inte riktigt vad jag uppdaterat er om när jag senast skrivit, men jag har ju iallafall flyttat! Bor nu på Teg, i en bostadsrätt. Trea som håller på snyggas till med nya tapeter, målat kök och nya möbler. Jättekul att få inreda som jag vill och verkligen känna mig som hemma, älskar denna lägenhet! Även blivit ett lyft på bilfronten och köpt en ny s60 som hade några år (och mil) mindre på nacken. 
 
Med Walle är det bra. Han fick nya tassar för några dagar sedan och fick även ett besök av Patrik Nygren som kom och kollade igenom kroppen och klämde lite här och var. Det förtjänade min lilla gobit. Tanken nu, eller vad jag skulle vilja, är att anmäla till Vännäs som är i slutet av denna månad. Sitter bara i att jag måste hitta igen hans pass som ligger nedpackad i någon av flyttlådorna.. Om det nu blir någon tävling lär jag väl isf uppdatera här sedan, i guess. Nu ska jag fortsätta semesterlivet. Lev & må. 
 

Kommentarer
Postat av: Nils-Sören

Äntligen uppdate med bilder å nice text. You are bäst.

2016-08-19 @ 20:55:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0