0nsdag

Tja & tjena. Ligger i soffan och chillar tüüngt med lurarna på. Onsdag och ledig idag, men resten av veckan är det jobb. Åtta dagar framåt för att vara exakt. Nästa helg är det personalfest som gäller med rocktema. Fick förslag från några på lunchen igår att jag skulle våffla håret. Kanske det, men jag vet inte. Får flashbacks från lågstadiet när man hade våfflat hår och man mer eller mindre såg ut som ett troll. Men kanske. 

Om ni vill ha lite update om hästen så är det bra med honom. Nya skor och nu håller han på sättas igång efter att vi båda haft lite semester. Han känns då fin och taggad på att få arbeta så det är kul. Börjar ta sig med hullet också. 

Haft lite folk som undrat om tävlingar och så, men tanken är att starta honom nästa år. Får väl se till vintern hur långt vi kommit och kanske är med på något litet, men nu är det bara bygga upp och lära känna varann. Lasttränas ska också göras. Testade för några dagar sedan utan nå större konstigheter. 

Om 30min ska jag befinna mig hos Veterinär Göransson för att kastrera mina små piglets (kissarna). Tur att det är nära för det brukar kunna bli rätt mycket gnäll i dom där åkburarna. Gnäll x2 liksom. 



Kommentarer
Postat av: Growl

Din lilla skit, blogga meeer!

/En grävling som vill veta vad som händer i ditt liv.

2015-09-25 @ 22:21:42
Postat av: Mal

Besvikelsen som uppstår var gång jag går in på din blogg och ser att du inte skrivit något nytt..........................................................................................................................................

2015-09-30 @ 12:47:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0