Han är kvalité

Chaaa. Sitter i soffan, invirad i en filt och ser på tv. Jobbat 8-17 idag och sedan blev det en sväng till stallet bara för att fixa iordning. Walle fick en vilodag, han har gått några dagar nu, men det var mest för vädret. Första höstruskiga dagen känner jag. Vi har ju fått ha några fina dagar nu, men så fort det blir sämre är det kolsvart ute när man slutar jobbet. Tråkigt. 

Walle har iallafall känts riktigt jäkla fin, eller han är riktigt jäkla fin och det visar han bara mer och mer. Hade några galoppbommar framme på banan för någon dag sedan, han var supertaggad, men så fin när han verkligen var på plats. Han är kvalité! 

Mycket på jobbet nu. Halloween och Farsdag incoming, även Kvantums invigning är på gång. Så jag har mycket jobb bakom mig nu på dom senaste veckorna och mycket jobb framöver. I oktober jobbar jag alltså tre helger. Men det går bra när det är så mycket som händer. Avslutar det här inlägget med några av mina senaste pix, hanehej!




Kommentarer
Postat av: Mal

Yeeey,hoppas på ett inlägg idag också, vavavavaa

2015-10-21 @ 12:58:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0