det här är liiivet

Ligger i sängen med musik i öronen och laddar upp för en ny jobbvecka. Idag, söndag, har det varit jobb 6.30-16, sedan lyckades jag släpa mig till gymmet trots att huvudet bara ville parkera på kudden. 

Annars i helgen har det hänt mycket roligheter. Hade förfest hos mig i fredags och hade fixetrixat till det för Malin som både fyllt år och snart blir norrbaggsjänte. Vi hoppade in i en taxi och avslutade kvällen på Allstar. På lördagen, alltså igår, så gled jag ner på Båten som hade öppningshelg och tog mig en drink tillsammans med några från jobbet. Blev som sagt bara över en drink, för sedan kom Josse och plockade upp mig på stan och så blev det lite häng hos mig innan jag skulle krypa till kojs. Nu hoppas jag att nästa vecka bjuder på lite härligt väder så man blir pigg och taggad på livet, ska då sova nu annars kommer inget sånt bli av. Hanéè   




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0