Svin på rutin

Ligger i sängen och inväntar ny vecka efter en fartfylld helg. Jobbade till 19 i fredags, sedan blev det utgång med några härliga. I lördags blev det lite snabbt kafferep hos Laila och klappa på hästarna, sedan blev det hem för att göra mig iordning för brors inflyttningsfest 2.0. Drog dit med Josse och det var en välfylld lägenhet vi möttes av, men det var kul. Både nya och gamla ansikten. Vi körde på en favorit i repris och drog utgång på Allstar. Hade en rolig kväll, men den tog visst på krafterna för jag vaknade inte upp förrän kl14 idag. Galet länge för att vara jag som annars alltid vaknar typ 9. 

Har iallafall varit på hippo en sväng för att hjälpa till med städningen efter helgens hemmatävlingar. Städilet följde visst med hem för då började jag med diskhögen och fortsatte sedan med att dammsuga och vädra läggan. Hann även med lite häng med Carro, men nu som sagt är det dags att avrunda så hane hej och sov gott. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0