Då kom måndagen igen

Tja. Ligger i soffan med Bernhard tätt intill och väntar på att klockan ska gå lite. Varit och frunchat med Sofia, men är nu hemma en stund innan det blir att rulla iväg och jobba 14-18. Skönt med ett chillpass. Har ju dock fått ha långhelg och hunnit med mycket roligheter. Utgång, bakishäng hos mig med vännerna, lite mer festligheter, kalas hos min goa lilla mormor och hängt med Fia till hennes stall och ridit Marias unghäst. 

I veckan är det jobb som gäller. Tänkte även köra igång med gymmet igen för nu känner jag inte av någon förkylning alls och tycker att jag vilat alldeles tillräckligt. Ska även till stallet och greja med Harry såklart. Men ja, det är allt jag vet nu sååå hane.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0