-Bday

I tisdags, 21 juli, fyllde jag 21år. Blev som inget kalasande just på tisdagen för det sparades till helgen, men blev ändå festligheter då det vankades utgång på tisdagsrex. Hade väldigt trevligt och vaknade upp pigg som en lärka på onsdagen. Jobb tors, fre och sedan lördagmorgon befann jag mig på hippo för att hjälpa Sofia på Erik Berggren träning. Första gången jag ser någon av hans träningar, men han verkade väldigt vettig så ska nog vara med i framtiden med min lilla tjorv. 

Kl 13 befann jag mig ute i byn hos pappa för kalas. Blev grillning och fika tillsammans med släkten. Himla trevligt och fick fina presenter. På kvällen blev det att korka upp tillsammans med vännerna och ta en utgång på TC. Längesedan man satte sin fot där så det  var trevligt att hänga där sippandes på en blåbärssdrink. 

Men nu är det ny vecka igen. Jobbat eftermiddag idag så på förmiddagen var jag i stallet och pysslade med Walido. Han hade det ganska lugnt förra veckan, men idag trotsade vi regnet och red ut en sväng i skogen. Första gången utan sällskap, men det var inga problem. Sköter sig bara snyggt.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0