Shoppingfreak

Dagen började med en frukost bestående av en redig smoothie med grejer som spenat, vetegräs, blåbär, banan och kvarg. Precis börjat ha spenat i smoothies och var lite rädd för att det skulle smaka skumt, men det smakar verkligen ingenting och gör bara smoothien riktigt kall och frisk när spenaten är fryst. Ba yum.

Iaf så blev det ett gympass på förmiddagen, sedan stack jag iväg till Jysk, Rusta & Mio för att shoppa grejer till hemmet. Fick med mig en stor spegel med vit ram hem från Jysk. Även ett nytt tvbord som jag dock behöver hjälp att montera ihop. Nya gardiner, Maria Montazami tofsar (ni vet vad jag menar) som hängdes upp på gardinstängerna, korgar som ska stå i tvbänken, en fet tigertavla, ljuslyktor och ja.. Ni ser ju lite grejer här nedan. Rullade även ut min nya matta som jag köpte från Rusta tidigare. Kul med lite nytt! 

Imorgon kör jobbet igång igen efter några dagars ledighet kring jul och nyår. Jobbar bara 13-18 imorgon så tänkte klämma in ett gympass innan det. Men nu blir det sängen så HADE!




Kommentarer
Postat av: Sune

Please uppdatera

2015-01-22 @ 14:16:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0