Friska tag

Hela förra veckan blev det alla hålla sig hemma. Tre dagar helt bosatt i soffan inbäddad i täcket. Mamma var snäll och handlade åt mig för just de där tre dagarna var riktigt sega med nästan 40 grader i temp. Till helgen lugnade sjukan ner sig och jag började känna mig piggare. Jobbade igår, sedan blev det att rulla en sväng till pappas jobb för att kolla bilen lite. Spikat på torsdag att jag ska åka ut till pappa och se nya badrummet där hemma. Längtar för det var verkligen flera månader sedan som jag var till Norrbyn! 

Idag har jag jobbat. Slutade vid kl17 och då blev det hem en sväng för middag och bunkra upp några matlådor. Kl21 blev det hoppträning med Harry. Hade lite ridabstinens efter en vecka instängd. Så ja, då var det ju kul att träningen kändes jäkligt bra också. Harry var rätt framåt och hoppade jättefina språng. Tog en linje några gånger som vi jobbade med att få ett jämnt flyt på. Avslutade med en bana och just linjen som var sista delen på banan satt perfekt. Riktigt bra känsla. 



Kommentarer
Postat av: Elin

Ni var riktigt duktiga! Man ser ju framsteg för varje gång! :)

Svar: Men tack Elin! :D Går ju uppenbarligen framåt med stora steg med din balans också! ;)
Emma

2015-02-11 @ 10:55:30
URL: http://eelinmagnusson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0