Fettisdagen in yo face

Fettisdagen igår. Dagen då semlan tar över fikadisken. Jobbade 6-15 igår och tusentals semlor gjordes. Äter dom inte ens, ändå fick jag smaka på semla som ni kan se. Ingen ordning på torpet, men Johan såg då väldigt nöjd ut..
 
Idag började jag kl7 och på schemat skulle jag sluta 12, men jag hade redan blivit förvarnad av Therese att det var mycket att göra så jag hjälpte henne till kl15. Rullade direkt till stallet och skrittade ut på Harry. Passade bra med en mystur då underlaget för det första suger och sedan så var det ju hoppträning igår.. som btw gick finfint! Ledig imorgon så då tänkte jag dra och gymma och sedan fortsätta till stallet. Mer än så har jag inte hunnit planera.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hahah! Så klockren bild! 😃

2015-02-18 @ 20:37:45
URL: http://Johannaslivv.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0