Du var min armé


Inleder kvällens inlägg med en bild på min festliga middag. Vegnuggets på menyn och det är ju så jäkla gott. Kommer nog aldrig äta riktiga kycklingnuggets igen. Efter att ha sett den där filmen som var överallt på FB som visade vad dom innehöll så spyr jag på köttiga nuggets. Vet ju inte om alla sorter och märken innehåller det där rosa geggagrejset, men varför chansa? Skitsamma, ligger iaf i sängen nu och varvar ner med Kent i öronen. Vet dock inte om jag blir mer taggad än avslappnad av musiken.. Ligger kind mot kind med Bernhard och han är så jäkla goshig när han kommer och kryper upp mot en. Han pussas och trycker nosen hårt mot min kind, sen ska han upp mot axeln och kravla sig så tätt emot han bara kan. Lurvtrolle.. Nä, men nu ska jag sluta lyssna på musik och försöka sova. Kondis väntar kl7!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0