playing with fire

Morning. Sitter med frulle i magen och ska snart börja rulla mot stallet. Aurora ska få komma ut i skogen och röra lite lätt på sig. Hon är ju ute på annons och igår visade jag henne inne på hippo för två personer. Gick bra och Aurora skötte sig fint.
 
Måndag idag, men jag är ledig. Långhelg woop woop. Fick ju smaka på ännu en förkylningsomgång förra veckan, men känner mig piggare nu igen. Försökt boosta med Khan Jang och gröna smoothies. Får prova det sättet när jag är dålig på ta det chill och ligga hemma. I helgen har jag varit ute en sväng med vännerna, ridit, kalasat hos min moster, besökt en lekpark med Fia hahhh, och igår fick jag besök av Mango som bjöd på fika och även Joss trillade in. Tog också tag i att städa upp i läggan och vädra ut så det är riktigt skönt att ha det gjort. Freshness.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0