At least we stole the show

Veckan har gått fort, speciellt helgen som flög förbi. Under veckan har det varit jobb och gym i stort sett. I helgen har det varit lite mer som hänt som inflyttningsfest hos Josse & Anton. Bra drag och roligt folk. Kvällen avslutades på Allstar och var väl hemma där runt halv tre. Hittade inte nyckeln i väskan när jag stod där utanför dörren så cyklade till brorsan och slaggade där. Dagen efter lyckades jag hitta nyckeln iaf, i väskan haha. 

Annars idag har jag varit i stallet på förmiddagen för att rida mammas häst Duffy. Gick bara bra och det var härligt att fara ut nå varv på rundbanan. Efter stallet blev det hem för lunch, därefter gymmet. Kände av lite halsont på eftermiddagen så slängde mig in i bilen och gasade iväg för att köpa Khan Jang. Vill verkligen inte bli sjuk igen så jag håller tummarna för att det är borta imorgon och att två shottar KJ gjort susen.. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0