söndag

Go'kväll. Ligger i sängen och chillar tuungt efter en dag med jobb och stall. Gick upp 05.30 och det var jäkligt trögt, men väl på jobbet hade jag hunnit komma igång lite. Slutade fyra och rullade då till stallet. 

Red ut i skogen för lite galoppjobb. Harry kändes farligt fin. Vet att jag skrivit det tidigare, men han blir verkligen bara finare för varje dag. Alert och bra framåtbjudning, mjuk och följsam och han överraskade med att göra några riktigt fina byten i galoppen. Det kanske börjar falla på plats det där. Nu ligger jag iallafall i sängen och chillar med en redig godispåse från hemmakväll. Robin som varit på match borde komma hem när som helst. Imorgon blir det back 2 basic och jag tänkte försöka hinna med gym innan jobbet imorgon. Ciao peeps



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0