Söndag

Uppdateringen har varit kass på senaste, men känns som att jag knappt suttit vid datorn den här veckan. Har varit jobb och träning och sedan soppatorsk. Jobbade med Bea igår vilket gick finfint. Lite kaos när en av de fyra beställda tårtorna åkte ner i golvet, men det ordnade sig. På kvällen blev det middag med Sofia och sedan hemmafest. Tog det rätt lugnt eftersom jag jobbar 12-16 idag. Dock har jag blivit en riktig kärring när det kommer till att dricka, iaf de flesta gångerna. emmuth goes tant.
 
Så ja, som sagt jobb idag och sedan blir det nog mest chill och ladda om för en ny jobbvecka. Har haft riktigt bra pass på gymmet den här veckan och kört högreps. Kör på samma grej nästa vecka med skulle jag tro. Men ha en skön söndag!
 

Kommentarer
Postat av: Nelly

Ja er update suger. Jag vill läsa något varje dag. Skärp dig bruttan!

2014-03-09 @ 15:42:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0