- sista dagen denna månad

Tror aldrig att man bör skriva att uppdateringen kommer bli bättre när den är kass för då blir den oftast bara sämre. Det ligger kanske en förbannelse över det. Jag tror det. Carro påminde mig iallafall om att jag har en blogg, så tja. 
 
Måndag idag, men har haft en helledig helg. Robin kom hit på fredagkvällen och på lördagen blev det en runda på stan innan det vankades middag hemma hos Erika, min boss alltså. Hade som en liten personalfest och det var riktigt trevligt att träffas allihopa utanför jobbet och bara umgås, äta en god middag och dricka drinkar. 
 
Igår så blev det mest mys med Robin innan han skulle hem igen.. Vi vaknade rätt sent, men hann iallafall avsluta helgen med en middag på Allstar. Är nöjd med helgen, trots att den gick lite väl fort. Även denna dag flög förbi. Jobbade 8-17 och dagen rullade på fint. Vi har våran duktiga praktikant Rebecca hos oss nu och det funkar superbra. Hon ska ner till Göteborg nu på onsdag för att vara med i Bageri SM så hon blir borta resten av veckan. Själv är jag ledig imorgon och tänker ta tillvara på den lediga tiden. Kanske tar mig en sväng till stallet bara solen bjussar lite på sig själv. Får väl se. Godnatt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0