På senaste

Ny vecka igen, men måste uppdatera er lite från den förra. I måndags fyllde jag 20 år. Blev kortspel och vin tillsammans med Bea och jag hade väldigt trevligt. 

I tisdags firade jag och Robin 4 månader tillsammans. Blev bjuden på frukost, sedan drog vi på Umelagun och därefter blev det middag på Allstar. Vår fina dag avrundades med en sväng ner till nya parken vid älven.

I onsdags fick jag besök av vännerna som kom hem till mig för att fira mina 20 år på jorden. Vi körde bland annat ett spel där man höll på med nån jäkla plastmugg som jag iaf såklart skulle vara sämst på.. Men jag hade iaf riktigt roligt och det var kul att träffa alla igen.

I torsdags blev det att rulla till Sollefteå. Vi gjorde ett stopp efter vägen för att hälsa på min fina Amir hos nya ägarna. Han såg ut att bara må bra och var lika mysig som vanligt. 

I Sollefteå blev det att bada, fiska, åka flotte i älven typ 5h, festa och gå på Nipyran som höll till i parken. Igår åkte vi hem efter att ha ätit grillbuffé tillsammans med Robins föräldrar. Rolig helg med härligt väder. 












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0