- vilken mes

Känns idag att jag fick till ett bra benpass igår. En snubbe kom fram på gymmet och gav beröm för squatsen. Frågade om jag höll på med tyngdlyftning och berättade att han själv var gammal tyngdlyftare. Fint med folk som kommer fram bara sådär, det är trevligt.
 
Men träningsvärken sitter där den ska idag. Har jobbat på Maxi 8-16 idag och hade tänkt dra på gymmet efter middagen, men jag lyckades göra nåt med pekfingret i diskrummet på jobbet så jag har typ spräckt upp en jäkla blodgrej haha. Sitter mitt i pekfingret som en lila blodbula, gör inte ett dugg ont när jag böjer, men jag får ryck av sånt där. Så kunde inte tänka mig att försöka greppa nån hantel på gymmet. Mes, men ska sluta informera. Ingen bryr sig någonsin, ever, överhuvudtaget om nån annans blodbula på pekfingret som inte ens gör ont, bara lila.. och äcklig. Trött. Jobb imorgon kl06, godnaaatt.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0