when you think about it

Weird. Tänkte på att vi snart är i mitten av december och ingen snö i sikte, 30min senare snöar det för fullt ute. Kanske är synsk fast jag inte vet om det.. Cosy-times med snö iaf. Hade en ledig dag igår och passade då på att dra en vända på stan för julklappsshopping. Fick med mig lite smått & gott i julklappsväg, sen lyckades jag hitta en drömmig superglittrig klänning som jag kan ha på nyår!! Inne på SALT jag hittade den. Blev typ min favoritaffär efter att jag varit in där för dom hade verkligen många snygga plagg. Brände mina sista korvören på en BH, sedan blev det hem för tacooo. 
 
Nu ska jag rulla iväg till jobbet och stanna där till 19, sedan blir det hemgång. Om det blir nå lugnare påhitt ikväll eller hemmakväll lär jag väl få reda på under dagen. herrrrå.
     snow animated GIF snow animated GIF

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0