Ställ dig upp

Vilt liv. Mycket hinner hända under tiden jag inte orkar titta in här. Det vanliga som jobb och sånt stuff har ju rullat på, men sedan har det också tagit slut mellan mig och Robin. Tänker inte gå in på det något mer än så, dom som ska veta något mer, dom vet. Det är iallafall lugna puckar mellan oss.
 
Julen har ju hunnit flyga förbi och nu ser jag framemot nyår med mina peeps. Har varit lite festligheter med vännerna så här kring jul, men idag har det blivit att styra upp såna där vuxna saker som disk och tvättande. Har även hunnit vara i stallet och rida ut på både Harry och Aurora. Aurora skötte sig bra och Harry också, emellanåt, när han inte skulle testa min balans.. Har också varit in på Budo&Fitness en sväng och köpt Aminosyror. Kul att testa, speciellt nu när jag varit så jäkla off med träningen. Men efter nyår blir det att fixa nya kortet och köra på. Och det är inget jäkla nyårslöfte, utan bara min fortsättning.. ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0