många ormar, högt gräs

Go'kväll. Sitter i soffan med Frank och chillar dillsåsen med en kopp varm choklad och Simpsons på tvn i bakgrunden. Bra avrundning på denna dag som började med att stiga upp 05.20. Sov asdåligt och vaknade flera gånger, drömde mardrömmar och höll på rulla över Frank som låg tätt intill. Så att stiga upp tidigt och slippa ligga kvar där i sängen var faktiskt helt okej. 
 
Efter jobbet blev det att springa in på H&M för att köpa hårfärg. Mötte upp Sofia som fixade mitt barr så nu har jag äntligen mörkbrunt igen, just how i like it. Fick även med några glittriga skuggor från sminkhyllan så nu börjar allt finnas till för nyår. 
 
När jag kom hem låg en liten suprise innanför dörren. Som jag skrev igår så är det lugnt mellan mig och Robin och han hade skickat en julklapp med posten. Han hade ju snappat upp att jag gillar horoskop och sånt där grejs eftersom jag då & då låg och läste högt från våra horoskop som alltid stämmer så jäkla bra, alltså alltid. Så han skickade en bok som handlar om Kräftans 2015. Blev riktigt glad för jag tycker verkligen sånt där är intressant. Guldddddd.
 

Kommentarer
Postat av: Gertrud

Äntligen lite up-dates.....

2014-12-31 @ 15:20:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0