Oh my

SHIT vilken dag. Kände mig nästan onykter när jag körde hem från jobbet, så trött är jag i huvudet nu. Började kl 06 och jobbade fram till 16.30. Länge sedan jag jobbade ett så långt arbetspass och sedan var det även min första riktiga dag i bageriet efter inskolningen. Har jobbat helt själv och eftersom jag inte riktigt har flyt på rutinerna än så körde jag full fart hela tiden och stressade på. Jobbar även imorgon, men då ska jag förhoppningsvis ha bättre koll så jag slipper ha maxpuls. Har iaf kommit hem för en stund sedan. Käkat flingor till middag och nu ligger jag i sängen där jag kommer stanna resten av dagen. 

Veckan har väl egentligen mest bestått av jobb, gym och Robin. Hoppade Harry på träningen i tisdags och det gick väldigt bra så jag fick bara vara nöjd med honom. Nu ska jag fortsätta ta det jäkligt chill iaf, byetheeen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0