Helgen

I fredags var det den 22 aug och på den dagen hade jag och Robin våran 5 månadersdag. Jag var iväg till Vännäs på fredagen och tävlade och sedan jobbade Robin så vi hann inte göra något speciellt, men jag fick en stor rosa ros när han slutade jobbet. Under kvällen träffade jag Malin och vi satt nere vid en båthamn och tog igen massa snack.

Igår blev det att dra på gymmet på förmiddagen tillsammans med Julia, sedan var jag in på Kakmonstret en sväng som firade ett år. På kvällen gick vi ut och åt på Guitars hela kakgänget och sedan stack jag till ett Budo&fitness event nere på stan. Avrundade kvällen på Olles. Hade en riktigt bra dag. 

Idag har det dock varit en väldigt stillsam dag. Käkat thaimat och inväntat Robin som kom hem från Sollefteå efter att spenderat en natt hos päronen. Bjussar på lite bilder från helgen. 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0