- nyladdade batterier

Jobbat 12-18 idag. Brukar alltid träna innan jobbet på onsdagar, så denna morgon då det inte var någon träning kändes det som en massa dötid bara gick. Lyckades iaf sova till tio och låg sedan kvar i sängen och kollade igenom de sociala medierna. Får se om jag provar köra igång med träningen snart igen, börjar känna mig rätt pigg nu så.
 
Drog till stallet efter jobbet. En vecka sedan jag red Harry pga förkylningen, så jag hade verkligen väntat mig en sprallig och laddad häst. Men han överraskade mig och skötte sig riktigt fint. Lät honom jogga på ute i skogen och aktiverade honom lite mer med tempoväxlingar. La mycket fokus i början på travökningarna. Vill att han ska lära sig öka utan att falla över i galopp så det ska nötas. Fixade det rätt bra idag i alla fall, lättlärd är han verkligen.  Nöjd häst & ryttare.
 

Kommentarer
Postat av: nyfiken

Har du köpt honom nu? :)

2014-04-10 @ 16:40:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0