- Lyxig långhelg i huvudstaden

I fredags åkte jag till Stockholm tillsammans med Robin för att spendera helgen där. En månad tillsammans nu kan jag ju också nämna. På lördagen blev det att besöka Skansen. Gjorde något jag aldrig i hela mitt liv trodde jag skulle göra och det var att röra en orm. Visst, ett pet med pekfingret i en halv sekund, men ändå.
 
Fortsatte sedan in mot stan och mellanlandade på nåt mexikanskt place för att käka lite. Vi hann även med en sväng i Gamla Stan och därifrån fick jag med mig en klocka. Var verkligen superhärligt att gå runt och glassa i bara skinnjacka i det soliga vädret. Fick riktiga sommarvibbar.
 
Åkte från Stockholm på söndag förmiddag och stannade i Sollefteå. Idag fick vi ännu en dag med strålande sol. Började dagen med en promenad nere vid vattnet. Robin skulle försöka charma nå ankor, men fick sig bara några nyp i handen. Avrundade iaf den fina helgen med grillning, årets första! Perfekt sällskap, väder och helg.
 
                         Bjuder på fler bilder sedan, ni får dessa två så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0