- en hjärnskada i efterhand

Har verkligen inte varit min dag idag. Började med att dra till gymmet för att träna innan jobbet. Märkte då att det var idag mitt kort går ut. Fick komma mig in ändå i alla fall. Sedan på jobbet har jag känt mig stressad och blev inte alls nöjd med tårtbeställningen jag hade. Tappade en lunch i golvet och skar mig i fingret när jag skulle plocka bestick från disken. Sedan har jag bara varit allmänt efter och körde även ut framför en annan bil i rondellen, nollkoll. Kanske fick en hjärnskada i efterhand från bilkrocken.
 
Var i alla fall hos världens bästa Malin efter jobbet och grattade henne eftersom hon fyller 20 år idag! Grattis igen min bästa! Fikade lite och stack sedan iväg till stallet en sväng. Hade tänkt rida, men hästarna var redan nattade så då fick Harry vara idag. Lika bra kanske, hade väl ramlat av ändå idag...
 
Ska hålla mig inne resten av dagen tror jag. Säkrast så. Kanske köpa nå snask och unna mig då jag varit sockerfri sedan förra helgen. Blir nog fint det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0