- Tar tillvara på tiden

Vaknade av mig själv där vid sju. Låg och såg tv en stund och gick sedan upp för att fixa frullen. Därefter var jag tvungen att vänta två timmar för att gymmet inte öppnar förrän kl10 just idag.. Annars brukar det väl vara där runt 8.
 
Men nu är ett axelpass gjort och det kändes helt okej. Jag har tidigare kört lite lättare vikter och fler reps, men i det här nya träningsprogrammet jag kör så ska det vara färre reps och mycket tyngre vikter, det är även vissa övningar som är nya för mig så jag måste testa mig fram lite nu från början. Vågar inte trycka till med värsta vikterna när jag inte riktigt har koll på hur mycket jag kan ta, och så vill jag ju kunna köra med en bra teknik. Men det är roligt att gå efter ett program, bara att köra på.
 
Nu ska jag till stallet och fixa iordning och även rida. Har ju knappt ridit något i veckan och man märker att det kryper i kroppen på Amir. Får väl låta honom jogga av sig lite lätt idag.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0