- Måndag

Dagen började med att larmet ringde 05.40, sedan blev det faktiskt att fara förbi stallet tillsammans med mamma för att släppa ut hästarna. Brukar inte behöva släppa ut själv, men imorse blev det så. Började jobba 06.30 och slutade 14.30. Åkte därefter till stallet och red ut i skogen. Körde ett kondispass för Amir och lät honom galoppera på ordentligt. Trots det låg han fortfarande på rätt mycket när jag travade av. Verkar inte gå att få den där ponnyn trött.
 
Sedan när stallet var gjort så blev det att rulla hem och käka middag. Hällde i mig Celsius och drog på gymmet. Inte varit där på en vecka pga min hand som ni redan vet om, men det blev faktiskt ett rätt lyckat pass ändå. Fick hålla vikterna lite halvers med vänsterhanden eftersom det gjorde ont när det tryckte över såret, men som sagt, det gick bra. Nu ska jag börja göra mig redo för sängen, misstänker att jag kan få räkna får då jag drack min Celsius lite sent, men det lär jag ju märka. god natt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0