- helgen

Min lördag började med att jag steg upp vid sju. Åkte till stallet och packade in ponnyn i transporten, sedan rullade jag och pappa med Amir till Skellefteå för att lämna honom hos fodervärdsfamiljen. Var mysigt stall och tre andra ponnysar som stod där. Amir fick gå ut i hagen och bekanta sig med dom andra och jag tror att han kommer få det så bra där.
 
Hemma i Umeå igen så blev det att åka tillbaka till stallet. Red Royye på rundbanan och han var ganska pigg från början och låg på bra redan i traven. Men han lugnade sig och blev riktigt trevlig. På kvällen var jag i Hörnefors och skrämde kids på Spökstigen. En grej som ungdomsgården hade fixat, så alla blev sminkade och utklädda, sedan var det bara att sätta igång med skrämmandet.
 
Idag vaknade jag tio. Pappa hade fixat frukost så jag gick upp, käkade och hoppade sedan in i bilen för att bege mig till hippo. Var där och hjälpte till några timmar på hemmatävlingen, sedan runt halv fyra åkte jag till stallet och red Royye på banan. Han kändes jättefin hela passet och skötte sig bara bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0