- 1 September

Helu, varit lite halvkass uppdatering, men får väl dra igenom dom senaste dagarna.. I fredags hade jag stängning på fiket och jobbade till 17.30, sedan blev det hem för att duscha och käka, därefter kom Josse och Mia hit och så började vi föra. Körde en utgång på five som var smockat med massa peeps från universitetet som hade nollning och bar toga.
 
Igår, lördag, blev det ganska lugnt. Satt och kollade på fälttävlan en stund, sedan drog jag till stallet och red Amir barbacka på banan. Använde pelhambettet vilket var ett bra tag sedan sist, men han kändes då bara trevlig på det. Resten av dagen hände det inte så mycket. Hade nästan tänkt dra ut och partaja lite, men fick soppatorsk och somnade före tio. Vaknade elva idag så med 13-timmars sömn känner jag mig utvilad. Nu blir det stallet iaf!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0