Onsdag & Torsdag

Igår höll jag till ute hos pappa. Royye vilade så mamma var snäll och fixade stallet. Jag gjorde ett försök till att baka bröd, vilket gick sådär.. Jag bör kanske hålla mig till konditorgrejerna och inte leka bagare, haha. Drog iaf en sväng på gymmet också och på kvällen blev det en sväng på O'learys med Josse och Marielle för lite häng.
 
Vaknade vid nio imorse. Låg och såg en dokumentär och drog sedan in till stan för att fara på Gammliagymmet. Därefter blev det stallet för att rida Royye 50min i skogen. Han var pigg och glad och kändes riktigt trevlig när han hade fått trava en stund.
 
Resten av dagen har varit chill och nu blir det tv-tittande. Mycket att göra imorgon så det får bli en tidig kväll. goodnight peeps
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0