Måndag & Tisdag

Igår började jag dagen med ett gympass. Drog sedan till stallet för att rida Royye på banan för Sofia. Han kändes trevlig och fick ta några språng på slutet av passet och han hade riktigt bra bjudning så det var kul. Resten av dagen blev ganska lugn och avrundades med en kvällspromenix.
 
Även denna dag började med ett gympass. Körde Armar och mage, sedan blev det hem en sväng för att käka lite och därefter dra på stan en snabbis för att köpa några proteinbars. Rullade vidare till stallet och red ut på Royye lite lugnt i skogen. När jag var klar i stallet åkte jag hem till pappa. Stannade till på affären och handlade lite, bland annat fläskfilén som fick bli middag.
 
Resten av kvällen kommer bli lugn, chillandes i sängen med nostalgiska barnfilmer. Hunnit se både Bamse och Tummelisa så nu ska jag leta reda på nåt nytt att se. go'kväll 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0