22 okt - Tack för kaffet liksom

Gick upp vid nio idag. Käkade gröt till frulle och hällde i mig lite energi, sedan drog jag till gymmet för att köra ben. Kändes bra tills jag kom till benpressen där någon hade lämnat alla de fetaste vikterna kvar på maskinen. Var bara att börja lasta av för så tungt hade ju inte jag tänkt köra. Efter att ha burit iväg några av de tyngsta vikterna kände jag hur vänster sida av ryggen högg till. Inte as skönt, men körde klart passet iaf. Bara irriterande hur vissa bara är för bekväma för att bära bort sina vikter, respektlöst. Alla på gymmet är inte Arnold Schwarzenegger..
 
Skitsamma. Har i alla fall hällt i mig en protteshake och tänkte nu fixa någon lunch innan stallet. Tror nog att jag drar ut till pappa senare. Mjees. Bjuder på en bild från imorse. ciao
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0