- Lagt kort ligger

Har haft en bra helg! I fredags blev det mest hemmapyssel under dagen då det skulle fixas tårtor och minicupcakes till ett dop som var igår. Riktigt kul att få göra lite tårtor igen, paret såg då nöjda ut när de hämtade allt.. På kvällen var det utgång som gällde. Hade en bra kväll och hade turen att vakna upp och må gött dagen efter.
 
På lördagen ringde larmet 9.20. Hoppade ur sängen och slängde på mig nå kläder innan jag cyklade till Budo&fitness där det var öppet hus och 20% i hela butiken. Köpte två burkar proteinpulver + 6 Celsius, sedan fick jag en goodiebag värd 650 spänn. Bra grejer.
 
Så igårkväll så rullade jag och några bruderz iväg till Vindeln för en härlig kväll hos Agnes. Käkade middag tillsammans, sedan blev det film, snask och snack i soffan resten av kvällen. Var tillbaka i stan runt halv tre kanske, och då blev det stallet. Resten av dagen har varit chill.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0