- Fredag fö'fan

Hunnit med mycket idag. Vaknade där vid åtta och gick upp för att käka frulle. När gröten, skinkmackan och celsiusen var i magen blev det att bege sig till gymmet. Fick till ett rätt bra pattepass och sedan blev det hem en sväng för att byta till ridkläder. Mellanlandade på Budo&Fitness för att köpa lite grejer, därefter drog jag vidare till stallet för att rida Royye i skogen. Lät honom galoppera på ganska mycket vilket han verkade uppskatta. Rumpan var vissa sträckor mer i luften än på marken och en gång kände jag till och med hans svans svischa över hjälmen, haha!
 
När jag var klar i stallet rullade jag till Maxi. Gick in på strömpilen och köpte present åt bror som fyller år imorgon, sedan gick jag även en sväng på affären och köpte nå ingredienser till snickerskakorna som jag bakade när jag var hemma igen.
 
Nu sitter jag nyduschad och ska väl börja dra på mig nå smink. Förfesten blir hos Bea och Kevvan och sedan vankas Love&Lust nere på Five. Kingerz!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0