- trötter

Väckaren ringde 06.40 idag. Låg kvar i sängen en stund och kollade fejan, sedan tände jag ljus i köket och käkade frulle. Skönt att kunna få starta igång dagen utan att stressa. Dock har jag varit rätt trött ändå. Jobbat 8-17 på Maxi, sedan hem för att käka middag. La mig i sängen en stund och tror jag hann somna 5min innan mobilen ringde.
 
Rullade ur sängen efter samtalet och gick ut i köket för att hälla i mig en redbull. Nu ska jag styra mot gymmet och få ett axelpass gjort..bai
 

Kommentarer
Postat av: Julia

SV: Åh vad roligt! Och goda är dom med mohahah! ;-)
Hoppas du får en trevlig kväll så hörs och syns vi!

2013-11-28 @ 21:02:47
URL: http://juliaju.shapemeup.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0