- How i roll

Jobbat 6-15 på Maxi idag. Timmarna gick fort då det fanns mycket att göra, skönt det. Hällde i mig en Celsius i bilen påväg hem, bytte om och fortsatte sedan till gymmet för ett axelpass. Märkte att axlarna ploppat ut lite mer, så det går åt rätt håll! Avslutade med 30min lökig jäkla löpning på bandet så jag är nöjd med dagens pass. Var irriterad över en skitsak när jag drog till gymmet, men det var som bortblåst när jag lämnade hallen. En av de positiva grejerna med träning, det är bra för skallen, inte bara för kroppen. wüüpa♥
 
Ska springa iväg till affären och köpa nå kvarg, sedan blir det dusch, nåt ätbart och därefter sängen. Ännu en jobbdag på Maxi väntar imorgon.
 
                          Hjärtat♥ Ska nog ta mig en roadtrip norrut väldigt snart..
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0