"Vi ses inatt, bland alla som gått ut, jag sa vi ses inatt och rör oss som vi aldrig gjort förut"

Praktik från sju till ett, cyklade sedan till stallet och gjorde iordning för ett pass på banan. Amir kändes rätt fin från början, men ville inte riktigt ställa igenom i vänstervarvet. Red både stora och små volter i skritt och trav och då blev han snabbt mjuk i sidorna då jag ställde honom inåt och utåt. Resten av passet gick han riktigt trevligt. Tvingade mig själv att sitta ner i traven ett tag även fast det inte är någon favorit, men det gick bra ändå när han var så mjuk och avslappnad i kroppen. Avslutade med galoppombyten på rakt spår och det fixade min Briar-ponny galant.
 
Var hemma runt tre, käkade och cyklade sedan iväg till boxningen vid fem. Hade motvind på vägen dit och den verkade följa med in på träningen ett tag för från början gick det lite segt, slow i både huvudet och kroppen, men mot slutet började det ordna upp sig. Nu blir det att chilla tungt resten av kvällen. 
 
Pappa skickade ett mms och skrev att han köpt en liten present till mig. bästa paps♥ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0