#ProudChick

Har nyss duschat och sitter nu och gör typ inte mycket alls. Blev en riktigt lökig träning och jag är fan stolt över mig själv. I slutet av träningen stod jag och en annan tjej vid väggen där man kan göra chins (hålla fast i en stång? uppe på väggen och dra upp sig själv) och jag hade inga förväntningar om att jag skulle orka dra upp mig, men vadfuck, det kunde jag ju visst. Tror jag testade göra chins för länge sedan när jag typ började gymma, men då gick det inte alls. Måste testa det där lite seriösare när jag är på gymmet nästa gång. Fan vad kul med sådana oväntade resultat. kungerz.
 
Gjorde proteinpannkakor till middag och nu tänkte jag chilla tüngast framför tvn. Mycket att fixa imorgon så det blir säkert en tidig kväll. tjaarå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0