Måndag

Härligt med sol idag, uppskattas alltid. Väckaren ringde iaf 05.50 imorse och sedan stod jag inne på Nybro lite före sju. Fick sluta där runt tolv och drog då direkt till stallet. Amir fick en vilodag trots att det bara var tre dagar senast han vilade, men jag räknade ut att han annars skulle behöva gå nio dagar utan vila eftersom att jag vill att han ska ridas några dagar innan tävlingen i helgen, och även en dag efter, så då blev det bäst att lägga in en vila idag så att det inte skulle bli så länge till nästa. Amir klagade i alla fall inte när han fick gå in och äta hö istället.
 
Har annars inte hänt så mycket. Varit förbi på pappas jobb för att bilen skulle få nya däck och sedan varit en snabbis hos mormor. Hade ju tänkt fixa webbtesterna ikväll eftersom jag ska till Maxi imorgon för en introduktion, men det verkar inte bli något av med det för inloggningen knasar. Not fab @ all.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0