1 maj - bubbel & tequilashots

Hann inte uppdatera nåt igår. Var på praktiken till halv ett och drog sedan till stallet. Red ut i skogen och gjorde mycket tempoväxlingar och även lite byten. Amir kändes superfin, speciellt mot slutet av passet då han var riktigt mjuk i kroppen.
 
Åkte hem, duschade och rullade sedan vidare till Sofia för att käka middag och börja föra. Fortsatte förandet i Ersmark några timmar och hamnade sedan på fest i flurken. Hade en rolig och slirig kväll, men kom mig ändå hem ganska tidigt. Hade ju egentligen planerat in hopptävling i vännäs idag, men det måste ha blivit nåt knas för jag stod inte med på startlistan och fick inte heller tag på tävlingsledaren igår, så då körde jag all in istället.
 
Idag har jag inte gjort många knop. Mest legat i sängen och sett på tv. Mamma fixade stallet och Amir vilade. Känns som en söndag, men imorgon väntar praktik och tidig morgon. ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0