- tisdag

Var på Nybro vid sju och fick sluta ett. Drog till stallet och gjorde iordning Amir för en tur i skogen. Lät honom jogga på några varv runt rundbanan och sedan blev det fikapaus (för honom) på åkern innan vi skrittade hem igen.
 
Hann träffa Malin ett tag innan träningen och så promenerade vi bort till boxningen innan vi skiljdes åt. Hade dock hellre följt med henne på en promenad i det fina vädret för träningen gick sådär. Vi körde på hårt redan från början så jag fick upp flåset ordentligt, men kort därefter kände jag av skav under foten och började därefter må illa. Mest troligt för att jag hade stekt i solen innan träningen och druckit för lite. Kändes bättre efter lite vatten, men höll mig sista tiden till att köra lite styrka (axlarna) eftersom min fot fortfarande var handikappad. Får plåstra om foten och försöka ladda om inför morgondagens träning..
 
                                        Inget fel på min middag i alla fall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0