- Mors dag

Hade en riktigt rolig kväll igår. Började hos Anna i Hissjö och slutade på Grubbe hos Emelie. Härligt folk och träffade även många nya ansikten. Mamma väckte mig runt tio imorse och så drog vi hem till pappa en sväng för att fira Mors dag. Har unnat mig lite tårta och smågodis idag. Gött, men imorgon väntar gymmet. Har ju mycket tid över för gym nu när boxningen har sommaruppehåll.
 
Drog till stallet när vi kom in till stan igen. Red Amir barbacka på banan och han var rena drömmen. Mjuk och avslappnad i kroppen, lyssnade bra på tempoväxlingarna i traven. Superb. Rullade vidare till Evie när jag var klar och hängde där ett tag. Nu är jag hemma och laddar för ännu en vecka på Nybro.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0