- 5 maj

Vaknade först upp vid sju imorse och fick tvärpanik för att jag trodde att det var måndag. Kom ganska snabbt på att det bara är söndag så somnade om och vaknade lite efter nio. Käkade frulle och drog sedan till stallet. Red Amir på banan och han var riktigt fin. Red på både stora och mindre volter, gjorde tempoväxlingar och sedan lite byten i galoppen. Han var så mjuk och avslappnad i galoppen och kändes super. Känns som att han bara blir finare ju äldre han blir.
 
Drog sedan hem till pappa. Hade tänkt göra nå tester på internet som jag fick från Maxi, men det var nåt jag inte fattade så jag tar det imorgon. Pratade med min boxningstränare i fredags som ville att jag skulle ta det lugnt i helgen eftersom jag kände mig lite krasslig i halsen igen, men på fredagkväll blev det ju fest och idag har jag kört ett pass på gymmet. Dock känner jag mig ju frisk nu så förhoppningsvis är det lugnt.
 
                                                            #Olydig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0