Lördag

Ännu en förmiddag spenderad på hippologum för att hjälpa till på hopptävlingarna. Åkte iväg till mitt stall lite före tre och började med att frisera Amir lite. Red sedan iväg till ridbanan i hopp om att underlaget skulle vara bra.. Det var det inte. Så istället höll jag mig på grannstallets rundbana och tränade ordentliga samlingar och att han skulle lyssna bra framåt. Han kändes riktigt fin och hade nästan frambenen i luften då jag fick honom ordentligt på rumpan. Blev lite stark stundvis, men mot slutet kändes han väldigt mjuk och fin i kroppen.

Nu är jag hemma hos pappa och ligger bara i sängen och chillar. Tänkte på ett tag dra mot gymmet. Fick förresten ett påskägg av mamsen idag, perfekt innehåll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0