Igår & Idag

Börjar väl att skriva lite om gårdagen. Var i fias stall på förmiddagen och red Royye. Han kändes lika fin som alltid, men var väldigt lätt i baken haha. Blev sedan boxningsträning och därefter utgång med ett härligt gäng. Hade ju kul mest hela tiden, men blev lite sne på slutet när jag märkte att mitt kort var borta och att jag nästan blev av med kepsen.

Tror min kepa satt på 20 olika huvuden igår och det gjorde inget för mig att folket ville låna, men när en snubbe på dansgolvet tar den och sedan går iväg som han äger den så blev jag lack. Hittade igen honom och drog av kepan, jäkla fattig stil vissa har. Nä, men överlag var det en trevlig och slirig kväll.

Idag har jag varit i stallet och ridit min fina, sedan blev det en sväng på affären med Fia för ikväll är det taconight! Nu -> Gym!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0