- Follow your dreams, they know the way

 Kung dag kan jag lova! Slutade skolan vid tolv idag, drog hem och käkade lunch och rullade sedan vidare till Port Royal för att tatuera mig. Det var ju ingen ryggmassage direkt, men så jäkla värt. Jag är riktigt nöjd!
 
Drog sedan och hämtade mamma som hade fixat stallet och därefter rullade vi hem. Pappa kom förbi och käkade middag och sedan åkte vi hem till honom. Nu tänkte jag ta en dusch och sedan kolla igenom lite plugg, eller ja, lite och lite. Har förresten fått hem nå nya grejer som jag visar senare. Men aja, hare!
 
Bjuder på den här bilden nu så får ni väl någon bättre senare.. :)

Kommentarer
Postat av: Elin

AS snyggt!!

2013-03-11 @ 20:55:41
URL: http://eelinmagnusson.blogg.se
Postat av: bea

Nice babe!!

2013-03-12 @ 07:29:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0