- En dag i min smak

Har haft en bra dag. Ringde ett samtal innan jag drog till stallet och fick precis det svaret jag hade hoppats på, wie. Berättar mer om det nästa vecka.
 
När jag red ut blev det även idag mycket tempoväxlingar. Amir lyssnade redan från början riktigt bra på skänklarna. I galoppen var han lite spänd först, men det släppte ganska snabbt. Gjorde många byten sista biten och då blev han taggad, men lyssnade fortfarande bra på skänklarna och bytte direkt. Han blev stark emellanåt, men det blir han oftast när jag har hacket.
 
Har hunnit vara på en svettig boxningsträning också som gick fint. Nu har jag precis fått i mig middagen som bestod av oxfilé och sallad med ananas, fetaost och feferonisar. Good stuff.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0