- Badar i plugg

Drog till stallet vid ett idag. Mamma fick tjata upp mig från soffan där jag låg och segade. Energin var till en början låg när jag gjorde iordning, men när jag red ut barbacka i skogen och solen lyste så piggnade jag till lite. Amir var då inte slö, men det fick bli en lugn tur.
 
Nu sitter jag hemma och har precis hällt i mig en celsius. Just what i needed, på riktigt. Har så sjukt mycket plugg framför mig. Har skrivit klart en inlämning, ska skriva en redovisning, renskriva en annan, omprov imorgon + projektredovisning, ett häfte som ska läsas och ännu mer som inte får plats i huvudet just nu. Trevlig söndag, taggad på livet, jojo.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0