4 juni

Tog ett tag innan jag lyckades somna igår så har varit lite trött idag, men var i alla fall på skolan vid åtta och lämnade in datorn. Satt sedan och segade i soffan med mina bruders innan vi drog till svenskan för betygssnack. Lyckades få ett VG så jag är nöjd. Drog förbi matan och käkade tacos innan jag fortsatte hem.
 
Var i stallet runt halv två och gjorde iordning. Sedan red jag Amir lite på banan innan Mia fick prova hoppa honom några språng. Tyckte han kändes lite springig och spänd, inte riktigt sig själv.. Kanske för att det blåste ganska mycket idag? Vet inte, men ska rida ut i skogen i lugn och ro imorgon och känna på honom lite.
 
Efter stallet var jag och mamma iväg till Klabböle för att kolla in ett sommarbete. Tänkte låta Amir ha semester några veckor då jag jobbar som mest i sommar, men vill ändå ha honom ganska nära så jag kan åka och hälsa på honom. Nu ska jag och mamma rulla en sväng till hippo. hejz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0